
Dlaczego grywalizacja a budowanie marki pracodawcy jest tak powiązane?
Wiele osób zastanawia się, w jaki sposób mogą polepszyć wizerunek swojej marki, lub wpłynąć na jej postrzeganie u odbiorców. Wiadomo, jest wiele różnych sposobów, współprac, i działań, które ten wizerunek mogą polepszyć. Dzisiaj jednak na celowniku nieco inny case: grywalizacja a budowanie marki pracodawcy. Dlaczego jest tak ważna i na co zwrócić uwagę przy tworzeniu takiej strategii? Sprawdźcie!
Grywalizacja a budowanie marki pracodawcy – jak to się je?
Jeśli chcesz , aby grywalizacja a budowanie marki pracodawcy miały ogromny wpływ na działania firmy, musisz wiedzieć, czym w zasadzie jest grywalizacja. To wykorzystywanie mechanizmów z gier w codziennych czynnościach. Może to być na przykład pokazywanie praktyk firmy, jak działa, jak wykorzystuje zasoby, albo w jaki sposób można pracować w tej firmie. Dodatkowo takie działanie może znaleźć potencjalnych pracowników, którzy mogą być przyszłością tej firmy. Odpowiednio wdrożona i wykorzystywana może być potężną bronią w pozyskiwaniu pracowników i tworzeniu dobrej marki wokół organizacji
Dlaczego warto korzystać?
Grywalizacja a budowanie marki pracodawcy niesie ze sobą wiele korzyści, jednak musi być odpowiednio zaplanowane i wdrożone, aby miało to sens. Trzeba znać target do którego chcemy trafić, A także przygotować się na takie rozwiązanie. Nie chcemy przecież, aby takie działania nie dość, że pogorszyły wizerunek, to jeszcze przepaliły spory budżet.